المنتدى: استشارة الشيخ
03-22-2015, 11:45 AM
|
|
مشاركات: 1
المشاهدات: 7,054
الحمد لله
لو سمحت انا زوجي قاسي عليه جدا اما اتعب تعب جسمي او نفسي لا يشعر بي نهائيا ولا يشتري لي لبس ولا حتي يناديني باسمي طول الوقت يشعرني اني خادمه عنده وعند الاولاد فقط وبالتالي انا اهملت نفسي في الشكل مع...
|